22 tammikuuta 2013

Kuulumisia!

Tosiaan tuli semmonen fiilis et nyt on pakko kyl tehä postaus kaikesta mitä on tapahtunu ja tulee tapahtumaaan yms.!

Mistäköhän sitä aloittais! No jos vaikka nyt siitä että joulu tuli ja meni aivan liian nopeasti ja ostin itselleni ehkä parhaan joululahjan ikinä. Nimittäin lentolopun takaisin USAan;) Elikkäs se olis lähtö heti kun koulut loppuu takaisin isäntäperheen luokse koko kesäks!:) En malta odottaa et näkee kaikki ihanat ihmiset ja perheen ja kaikki taas! 


Joo ja sain joululahjaks uuden älypuhelimenki, samsung galaxy ace plus. Ja sen myötä oon ihan koukussa twitteriin ja Instagramiin!:D


Siinä jotain kuvia mitä sinne oon laittanut ja tosiaan noita ihmisiä tuossa viimesessä kuvassa on ihan sika ikävä! Onneksi kohta on jo kesä 2013!!

Joo ja mulle kuuluu hyvää ja normi opiskelijan elämää, hengailua kavereiden kanssa, läksyjä ja sit tietenkin mun rakas tanssi harrastus kaiken ohella. :) Ja tosiaan tässähän on enään 25 päivää kun täytän vihdoista viimein 18!!!!!!!!:P

Joo siinä nyt vähän kuulumisia ja jos on jotai mistä haluatte että kirjotan ni ehdotuksia mulle vaan niin toteuttelen niitä miten jaksan:)

Kiitos ja hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti